๐ช๐ฎ๐ฎ๐ฟ๐ผ๐บ ๐๐ฒ ๐ฑ๐ฒ ๐ด๐ฟ๐ผ๐ผ๐๐๐๐ฒ ๐ฏ๐ฎ๐ป๐ฑ๐ฒ๐ป๐บ๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ฒ๐ป ๐๐ผ๐น๐ด๐ฒ๐ป, ๐๐ฒ๐ฟ๐๐ถ๐ท๐น ๐ฒ๐ฟ ๐ด๐ผ๐ฒ๐ฑ๐ธ๐ผ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐ฒ ๐ฎ๐น๐๐ฒ๐ฟ๐ป๐ฎ๐๐ถ๐ฒ๐๐ฒ๐ป ๐๐ถ๐ท๐ป?
Het antwoord is eigenlijk eenvoudig: we laten ons niet leiden door de verkoopprijs of de marge die we kunnen realiseren maar ๐ฑ๐ผ๐ผ๐ฟ ๐๐ฒ๐ถ๐น๐ถ๐ด๐ต๐ฒ๐ถ๐ฑ ๐ฒ๐ป ๐ฑ๐๐๐ฟ๐๐ฎ๐ฎ๐บ๐ต๐ฒ๐ถ๐ฑ
๐ In ๐ฎ๐ฌ๐ฎ๐ฑ zien we bij onze klanten een ๐ฝ๐ผ๐๐ถ๐๐ถ๐ฒ๐๐ฒ ๐ฒ๐๐ผ๐น๐๐๐ถ๐ฒ richting veiligheid en duurzaamheid. Niet omdat wij onze klanten sturen op prijs, maar omdat we kijken naar wat écht telt